Doktoři a herci, co vystupují v reklamách na dané produkty, to je naučená písnička, jinak by jim firmy nic nedaly. Jsou za to placení. V případě doktorů je to neetické a dokonce zakázané, ale děje se tak. Proto si můžete všimnout, že v reklamách na erekci s doktorem nikde není slovo o tom, že je to doktor, ani u jména není uveden titul. Tím se tento zákon obchází, že určitý přípravek propaguje daná osoba „jakoby“ sama za sebe a svým občanským jménem. Všichni okolo ale dobře vědí, že to lidé vnímají tak, že přípravek propaguje doktor a to, že tam v principu jako doktor není podepsán, když ho tak veřejně lidé znají, tak na tom se v rámci vnímání u zákazníků nic nemění. Doporučování zboží se stala u některých lidí, i dokonce doktorů, práce, které je začala živit.
Dříve, když byl člověk spokojený, tak nezištně doporučil produkt či službu dál. Byla to nejlepší forma, jak se dozvědět o dobré věci a mít pocit, že jste si koupili „podpultové zboží“. Kapitalismus však systém doporučení transformoval na čím dál více využívaný systém nazývající se affiliate marketing, nejedná se už o nezištné rady, ale o síť, kam se registrujete a jsou vám vypláceny peníze za doporučování všemožných výrobků firem, jež se do systému přihlásily a nabídly provizi. Nejčastější firmy, které tyto systémy využívají jsou firmy, co prodávají přípravky na erekci.
Potom se bavíme o anonymních stránkách bez jakékoliv morální odpovědnosti, které ačkoliv daný produkt nikdy nevyzkoušely a ani jej nevyužívají tak u nich najdete nejrůznější srovnání a na prvních místech jsou samozřejmě dosazeny přípravky, které těm stránkách zaplatí nejvíce peněz. Pokud by šlo o mikrovlnné trouby, tak budíš, ale tady jde často o budoucnost českých mužů, kde selhání v posteli před zrakem partnerky může znamenat i horší situace, než vyhozených pěkných pár tisíc za nefunkční přípravky.