Anonymita pomáhá lžím a nikdy nevíte proč Vám ten člověk něco radí.
Podporuji Elixirman, pravdivé garance, u ostatních obchodníků kupujete bez záruky.

Bezdomovec přefikl půlku nočního klubu (Nejpravdivější reklama na erekci)

Už si řada mužů zvykla na to, že na internetu často ty „neosvědčenější“ přípravky na erekci doporučuje celá armáda anonymních webů, kde je jako přes kopírák vyzdvihováno několik značek skrze vymyšlené recenze či zkušenosti anonyních písálků. Nebo, že si nějaká firma zaplatí 5 vteřinovou reklamu, kterou vypotila někde v reklamním studiu s placenými herci.

Jo, přesně takhle to chodí.

Líbivá hodnocení psaná na počítačové klávesnici… taková si na své stránky může napsat kde jaká firma a vydávat je, že jsou od skutečných zákazníků. Stačí k tomu překvapivě jedna věc, pod každé to hodnocení se jinak podepsat… Hlas, podobu či obrys obličeje, velikost postavy aby se dalo nějak zjistit, zda jde o různé lidi, to je nezjistitelné. Firmy to vědí a proto jim nebrání si v psaných hodnoceních vymýšlet pozitivní ohlasy, které pak dále šíří zpříznění agenti, které za prodej těchto přípravků berou provize (viz kniha).

Lidi jsou oblbování neustále. Žijeme v takové bublině, že mnoho lidem ani  nedochází, že si obchodníci tam ty hodnocení píšou sami a oni už minimálně jednou v minulosti kvůli tomu nefunkční přípravek nakoupili .

Něco jiného než napsat pár vět na počítači je ale natočit video, to už je mnohem autentičtější, znáte hlas, obličej a další souvislosti v celém příběhu. Mnoho firem se do toho z těchto důvodů nehrne. Je to pro ně moc náročné, celých 30 minut uhlídat scénář s příběhem, aby jej herec vylíčil pravdivě. Ve videu je pro ně mnohem těžší lhát, máte tu neverbální komunikaci a spoustu dílčích dějů, jež by to mohli odhalit. Raději neriskují a místo toho ťuknou párkrát do klávesnice a je to. Na většinu lidí než přišel projekt lepsierekce.cz a začal toto odhalovat jim to dříve stačilo.

Jelikož velmi dobře oblast přípravků na erekci znám. Rozhodl jsem se jít proti proudu a ukázat mužům v ČR autentické video.

Cokoliv má totiž předem daný scénář, herce, k tomu umělé studio s kamerovým štábem, to není skutečnost, ale předstíraná pravda hraná v ateliérech. Venku je džungle kde se odehrává skutečný život, tyhle životy každý z nás žije a jen ty přípravky, které prokážou skutečnost tady, tak mají váhu. Všechno ostatní je jen okolní kravál z reklam.

Zaujmul jsem v tomhle tvrdý postoj a dva dny chodil po Praze, abych našel bezdomovce. Tímto činem jsem chtěl mužům v ČR přinést skutečně pravdivý příběh a dát víc než jen naději.

Natočil jsem autentické video, kde jsem člověka co spí denně na ulici, je ve stresu a má nepravidelnou stravu, nechal vyzkoušet produkt Elixirman. Byla to velká zkušenost a zároveň jsem chtěl podpořit prodej tohoto úžasného výrobku, který mám sám odzkoušený. V neposlední řadě jsem chtěl také ukázat rozdíl mezi 5 vteřinovými reklamami s placenými herci, co znáte z TV, často na produkty, jak bylo zmíněno, které nefungují.

Elixirman je totiž jeden z mála přípravků, který neplatí nikomu provize, aby o něm šířil pozitivní ohlasy. Jedná se spíše o podpultové zboží, které kupují lékárnici pro své známé, zatímco u nich v obchodě najdete zboží od farmaceutického průmyslu. Jedna pilulka působí až 3 dny a vy se podívejte jak Míra dopadl.

Jedna pilulka působí až tři dny a vy se podívejte jak Míra dopadl za první den…

30 minut video s bezdomovcem vs 5 vteřiny reklamy v TV?

…. Užijte si video.

Muž s kamerou a trochu přiblblým nápadem jde do akce, pozor, ten muž jsem já.  VIDEO už vidělo přes 20 tisísc můžu.

Fakt, že člověk bez domova dokáže přefiknout téměř půlku nočního klubu vzbudilo spousta otázek a trochu i závisti, takže jsem natočil ještě jedno video. 

Moje vyjádření: Bezdomovec a luxusní společnice

Ta noc se mi bude promítat před očima ještě dlouho a ne jen proto, že jsem musel koukat na to jaké kočky si tam vybral 🙈💰Po delší době jsem se rozhodl vyjádřit k videu s bezdomovcem Mírou. Cítím, že teď je ta správná chvíle ještě k tomu něco doříct. Je dobré se podívat trochu víc na to v jakém světě dnes žijeme a něco si připomenout. To video bylo totiž o životě, který plyne a každý mohl nebo může udělat to stejné. Skrze stereotyp všedního dne učinit něco naprosto šíleného, i s vědomím, že to nemusí všichni chápat. Překonáním této věci osobně považuji za největší svobodu, kterou můžete získat. Té největší překážky v životě, strachu, co si o Vás ostatní pomyslí.Toto je mé vyjádření k celému videu a také k některým lidem, co psali o tom, že to je REKLAMA, proč byl Míra oholený apod.. Přál bych si jen jednu věc, aby si lidé vždy vyslechli celý příběh a pak až odsuzovali, když měli čas na "reklamu" koukat celých 30 minut 🙂

Zveřejnil(a) Tvrdý postoj dne Pondělí 9. září 2019

Lepsi erekce.cz
Lepsi erekce.cz
Autorem je úspěšný český spisovatel (Michal Mrhač, alias Claudio Depeyrac) autor knihy Ukradený potenciál a ZLÁ EREKCE). Jako jediní v ČR máme potvrzené zkušenosti mužů s přípravkami na erekci v 10 dílných rozhovorech. Michal zachránil již tisíce mužů v ČR. Mezi jeho zákazníky patří i prestižní časopis Playboy (celý rozhovor). Michalovi můžete zavolat přímo na 731 25 26 26

Tato kniha odkrývá pravdu o přípravcích na erekci. Po delším uvážení jsem knihu poskytl českým mužů zdarma

Přečteno: 1244x

Další články / videa

Anonymita pomáhá lžím a nikdy nevíte proč Vám ten člověk něco radí. Plánujete nákup přípravku na erekci a nejste si jisti serióznosti prodejce? Kontaktujte nás.

Kniha

Přečteno: 1244x

O erekci promluvili

O mně

Lepsi erekce.cz
Autorem je úspěšný český spisovatel (Michal Mrhač, alias Claudio Depeyrac) autor knihy Ukradený potenciál a ZLÁ EREKCE). Jako jediní v ČR máme potvrzené zkušenosti mužů s přípravkami na erekci v 10 dílných rozhovorech. Michal zachránil již tisíce mužů v ČR. Mezi jeho zákazníky patří i prestižní časopis Playboy (celý rozhovor). Michalovi můžete zavolat přímo na 731 25 26 26