Prášky na potenci – (čemu věřím já?)
Napsat o něčem, že to je skvělý prášek na potenci, že ho doporučuje mnoho lidí a podložit to anonymními hodnoceními? Argumentem, kde nejde dohledat konkrétní člověk, který daný prášek na potenci údajně vyzkoušel a informace o původu takového hodnocení? Přesto to nebrání obchodníkům prezentovat tato sdělení jako pravdu, a na základě toho mnoho mužům podsouvají jak jsou jejich prášky na potenci skvělé a funkční.
Co o těchto lidech, kteří údaje hodnotili prášky na potenci víme? Abychom si mohli udělat obrázek, zda všechna ta hodnocení si náhodou nenapsal daný prodejce na své stránky sám. V tom jim totiž nic nebrání a nikdo to nekontroluje. Vaše stránky je Váš majetek a co na nich bude, o tom rozhodujete jen vy.
Majitelé daných stránek moc dobře vědí, že anonymní hodnocení si lze těžko ověřit, takže často ten trik používají k prodeji nezřídka nefunkčních prášků na potenci, které se tváří jako účinné (i známé značky z TV a lékáren jsou toho příkladem,). Mnozí muži si navíc myslí, že televize je záruka kvality, ale ani produkty, které mají reklamu v televizi nutně neznamenají, že to musí fungovat, jedná se často o tytéž firmy, které spekulují s anonymními hodnoceními a nabádají své zákazníky k tomu, že musí brát jejich produkty dlouhodobě. Když je ale něco účinné, není potřeba desítek či stovek tablet a brát je několik měsíců. Říkají to jen proto, aby muži, kteří u nich nakoupili prášky na potenci je brali dlouhodobě, protože pak potrvá delší čas, než ti muži zjistí, že to jsou jen vyhozené peníze.
Majitelé televizních stanic jen prodávají těmto firmám reklamní prostor, zaplatí smluvenou cenu za reklamu a na zbytek se nehledí.
Někdy se jedná i o weby třetích osob, často agentů inkasující provize z prodejů prášků na potenci od farmaceutických firem. Úmyslně používající anonymní hodnocení, nebo dokonce vydávající se za muže, kteří mají problémy s erekcí. To jen proto, aby se zmocnili důvěry návštěvníků – z úst muže s podobnými problémy to působí ještě uvěřitelněji.
ANONYMITA PRODEJCŮ POMÁHÁ LŽÍM A NIKDY NEVÍTE PROČ VÁM TEN ČLOVĚK NĚCO RADÍ.
Každý obchodník přeci ví, že dobré hodnocení mu pomůže prášky na potenci lépe prodat, tak proč si některá nevytvořit, to však pro lidi, co takové prášky koupí znamená mnohdy nejenom finanční ztrátu, ale i zklamání. Předpokládá se totiž, že problémy s erekcí mohou způsobovat zhroucení až 20% všech partnerských vztahů. V tomto je prodej prášků na potenci specifický, než kdyby si obchodník napsal dobré hodnocení třeba na stránky, co prodávají mikrovlnou troubu – ta v nejhorším případě alespoň trochu bude fungovat a problémy ve vztahu to dotyčnému nepřinese.
Stop anonymním webům (dávejte si vždy pozor):
Výše zmíněné stránky využívajících nekalých praktik často poznáte podle toho, že jsou anonymní. Není k nalezení žádný kontakt, název firmy, fotka z žádného majitelů. Některé velké farmaceutické firmy prodávající prášky na potenci s těmito anonymními stránkami dokonce spolupracují. Myslíte si, že oni nevědí jakým firmám platí peníze (provize) a jak tyto weby fungují? Samozřejmě, že to farmaceutické firmy moc dobře vědí, dokonce i ony samy často nikde nepíší jak se k hodnocením dostaly a používají stejnou taktiku. Spolupráce s anonymními weby jim však dává větší prostor vzdát se odpovědnosti a využívat jakési „třetí osoby“, která působí víc nezávisle a tedy důvěryhodněji, než když mají ta samá či podobná hodnocení jen na jejich stránkách.
Vše je to promyšlený systém, na který pak navazují různé spřátelené weby takových stránek, kde jsou rovněž na ty stejné produkty psaná další pozitivní anonymní hodnocení, bez garance, bez možnosti ověření a často s dalšími vymyšlenými příběhy, je to vše o morální odpovědnosti.
Tyto webz budeme postupně na webu lepsierekce.cz odhlalovat. Proto zde na svých stránkách lepsierekce.cz – tajné informace, co se jinde nedozvíte, mám heslo „stop anonymním“ webům, což je první ukazatel, jež by měl uživatele varovat. Za chvíli níže zjistíte 4 body jak poznat falešná hodnocení.
Morální odpovědnost firem prodávající prášky na potenci:
Je dobré otevřít toto téma. Dobří lidé nemají důvod se skrývat, dobří lidé se umí postavit za své poslání, víru a svůj produkt, zejména když chtějí ostatním lidem opravdu pomoci.
Anonymita pomáhá lžím a nikdy nevíte proč Vám ten člověk něco radí.
Někdo vyťukal na klávesnici text, který je zbaven jakýchkoliv dílčích detailů k dotváření si objektivního názoru, musíme se tedy spoléhat na prodejce, že nám nelhal a nelže. V tom případě pak nabývají na významu právě taková slova jako morální odpovědnost, ale jaká asi bude u firem, ve kterých se často sami schovávají jejich majitelé a na stránky raději dají fotky lidí stažených z internetu, než tu se svým obličejem.
Většina obchodníků s prášky na potenci jsou velké farmaceutické firmy, kterým, jak si přiznejme, na lidech moc nezáleží. Svědčí o tom desítek infolinek se záznamníky na jejich stránkách, kam se člověk nikdy nedovolá, či nepřehledná struktura vlastníků, kde nikdo nezná koncového majitele, který by měl nějakou osobní či etickou odpovědnost ve směru k zákazníkům, kteří si prášky na potenci zakoupili. Ačkoliv u těchto firem znovu pak už daní muži neobjednají, tak ty firmy s tím více méně počítají a vydělali dost na spoustě tablet, které daní muži nakoupili na několik měsíců, než zjistili jaká hra se tady hraje.
Přes 90% hodnocení na prášky na potenci jsou falešné a vlastníci takových stránek mají nulovou odpovědnost. Elixirman byl první firmou v ČR, která začala muže v Česku vzdělávat a varovat ohledně situace na trhu s prášky na potenci. Distancoval se od spolupráce s anonymními weby a vyplácením provizí pro které jsou tyto weby agenty provozovány – často označován jako affiliate marketing – kde doporučujete přípravek nějaké firmy pro peníze, ne proto, že by byl skutečně kvalitní (viz kniha Zlá Erekce – je tam popsán celý systém).
Někteří doktoři si reklamou na přípravky na potenci dnes vydělají více než svou lékařskou praxí, i když podle zákona doktoři mají propagaci zakázanou. Peníze jsou ovšem lákavé a obcházejí to, třeba tím, že se „známý doktor“ v reklamách záměrně nepředstavuje jako doktor (více v knize Zlá erekce)
Uvedené omezení plyne přímo z nařízení Evropské parlamentu a Rady (ES) č. 1924/2006, o výživových a zdravotních tvrzeních týkajících se potravin, konkrétně z jeho článku 12 písm. c), který stanoví, že nejsou přípustná zdravotní tvrzení, „která odkazují na doporučení jednotlivých lékařů nebo dalších odborníků ve zdravotnictví a sdružení“.
VIDEO: Falešná hodnocení, které doporučují nefunkční prášky na potenci (vysvětleno):
JAK POZNÁTE FALEŠNÁ HODNOCENÍ?
1) Nízký počet hodnocení (zpravidla maximálně deset)
- Na trhu s erekcí většina firem podniká 5 a více let, jak je možné, že tyto firmy mají tak málo hodnocení? Většinou proto, že si je na své stránky napsali sami.
2) Není uvedeno kde a jakým způsobem tato hodnocení získali:
- Firmy se tomuto tématu vyhýbají, prostě napíšou, že to je anonymní a tím čekají, že celá věc utichne. Není však přirozený vývoj, aby firma měla deset hodnocení, podnikala dalších několik let a pořád na jejich stránkách byla ta samá hodnocení jako před lety. Je vidět, že do nich někdo zasahuje uměle,
3) Nemají žádnou přesvědčivou garanci, že hodnocení jsou pravdivá:
Firmy odmítají garantovat a dát možnost průkazně ověřit, že hodnocení na jejich stránkách pochází od lidí, kteří jejich produkt vyzkoušeli.
4) Nabízejí garanci vrácení peněz, která ve skutečnosti znamená, že musíte vrátit celé nerozbalené balení (více zde):
Píšou jak svému produktu věří, že si můžete vyzkoušet jejich kvalitu a že Vám dají garanci na vrácení peněz. Když zboží chcete vrátit, přepojí Vás na člověka, co Vám řekne, že v obchodních podmínkách je napsáno, že zboží musí být vráceno kompletní a neporušené – v praxi to znamená, že takové zboží můžete vrátit, jen když ho nevyzkoušíte a tedy až zjistíte, že je k ničemu, už není zboží kompletní a tím záruka na vrácení padá. To je „seriózní garance“ velkých farmaceutických firem“.
Právě čtete slova nejvyšší autority na prášky na potenci v ČR. Úspěšného spisovatele, Michala Mrhače (alias Claudio Depeyrac – autor úspěšné knihy Ukradený potenciál), který je majitelem firmy Elixirman. V ÚNORU S NÍM DOKONCE UDĚLAL ROZHOVOR PRESTIŽNÍ ČASOPIS PLAYBOY. V SOUČASNÉ DOBĚ VYDÁVÁ KNIHU ZLÁ EREKCE, KDE JSOU POPSÁNY TRIKY PRODEJCŮ S PRÁŠKY NA POTENCI.
Elixirman poskytuje jen ověřené hodnocení, autentické recenze bez anonymních výmyslů z klávesnice. Znáte barvu hlasu těch různých lidí, siluety postav, jak ten příběh začal. Víte jakým způsobem se k tomu přípravku ten člověk dostal.
U psaných hodnocení neznáte nic a není možnost to ověřit a v tom je ten zakopaný pes. Někdo vyťukal na klávesnici text, který je zbaven jakýchkoliv dílčích detailů k dotváření si objektivního názoru – toho se zneužívá k prodeji nefunkčních přípravků.
Informoval jsem české muže o vymyšlených recenzích a také vytvořil vzdělávací videa. Pomohl jsem tisícům mužům v ČR, a napsal o mě dokonce prestižní časopis Playboy, jehož majitelé jsou také mými zákazníky. To je ta nejlepší reference pro Elixirman.
ELIXIRMAN, VÍTE OD KOHO NAKUPUJETE A MÁTE GARANCI. MÁ PŘES 160 GARANTOVANÝCH HODNOCENÍ – NEJVYŠŠÍ POČET V ČR.
Abych demonstroval rozdíl mezi placenou reklamou v televizi, kterou si může každá firma koupit a autentickou skutečnou referencí, kterou v reklamním studiu jen tak nenatočíte, vyrazil jsem do centra Prahy a natočil autentické video, kde jsem náhodně vybranému bezdomovci slíbil, že mu zaplatím tolik žen, kolik jich zvládne když vyzkouší před kamerou prášek na potenci (doplněk stravy) Elixirman – výsledek Vás překvapí, přefikl téměř půlku nočního klubu. Účet za jeden večer s těmito kratochvílemi se vyšplhal na 25.000 kč, celé toto video autenticky zdokumentovalo, že ty nejlepší příběhy píše sám život a pokud jsou prášky na potenci funkční, mělo by to takto vypadat. Poděkujme Mírovi, má částečnou zásluhu na tom, že muži se nemusí pohybovat už jen v bludném kruhu na internetu, kde si každý obchodník může na své stránky pomocí klávesnice napsat cokoliv. Míra to vzal na sebe a poslechněte si, co říká na konci videa.
(VIDEO) JAKÁ BYLA REAKCE MUŽŮ, KTEŘÍ VYZKOUŠELI ELIXIRMAN? JEDINÝ PŘÍPRAVEK V ČR S GARANCÍ HODNOCENÍ.
Elixirman je férový, prodává účinek, ne pilulky, proto u něho uvidíte jestli to má smysl už po první, maximálně po druhé tabletě. Nemusíte kupovat desítky či stovky tablet a čekat měsíce na zlepšení. Skuteční muži z ČR promluvili u nás na kameru a majitel firmy vyrazil přímo za bezdomovcem, který jej vyzkoušel. Autentická zkušenost je víc než koupená reklama v televizi.
Můj obličej a jméno znáte, na většině stránkách ale tomu tak není. Jediná pilulka působí až tři dny a je bez lékařského předpisu. Majitelé časopisu Playboy jsou mými dlouhodobými zákazníky. To je ta nejlepší reference.
Nemusíte čekat měsíce a vyhazovat desítky tisíc za přípravky z anonymních webů, či stránek s neověřenými zákaznickými referencemi.
Máte možnost také nejprve vyzkoušet 2 ks Elixirman na zkoušku za 360 kč + poštovné.
Poučení: Projekt lepsierekce.cz je jediný portál v ČR zabývající se problémy s erekcí, který není placen farmaceutickým průmyslem a provozuje jej skutečný člověk = morální odpovědnost. U ostatních webů nakupujete prášky na erekci bez záruky a bez garance.